Műanyagtermékek

Kis- és Nagykereskedelme

Curver - Keter termékek
kiemelt forgalmazása

Pályázatok


>Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése

Infokommunikációs fejlesztés a Civis Plast Kft-nél - Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése



> Infokommunikációs fejlesztés a Civis Plast Kft-nél


> UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG A Napelemes Rendszer kiépítése a CIVIS PLAST KFT.-nél

UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG A Napelemes Rendszer kiépítése a CIVIS PLAST KFT.-nél

Projekt megnevezése: Napelemes Rendszer kiépítése a CIVIS PLAST KFT.-nél
Pályázati kiírás megnevezése: GINOP-4.1.3-19 -Napelemes rendszer telepítésének támogatása mikro-, kis-és középvállalkozásoknak
Projekt helyszíne: Debrecen
Megítélt összeg: 2 944 000 Ft
Támogatás aránya: 100%
Támogatási döntés dátuma: 2019.11.18

A fejlesztés célja telephelyünkön a megújuló energiaforrás-felhasználásának növelése a primer energiafogyasztás és az üvegházhatású gázkibocsátás csökkentése érdekében. Célunk a környezetterhelés csökkentése, illetve a rezsiköltség terheinknek enyhítése. A projektünk tartalma napelemes rendszer beszerzése és telepítése a saját energiafogyasztás fedezését szolgáló hálózati villamosenergia-termelés céljából.

A projekt keretében egy 15 Kwp-rendszer telepítése valósul meg a vállalkozásunknál.

A projekt végrehajtásával az elsődleges célunk a környezetterhelés csökkentése, valamint vállalkozásunk környezettudatos gazdasági versenyképességének az elősegítése.

A vállalkozásunk által működtetett mintaboltban kistételű, fogyasztói áron történő értékesítést bonyolítunk le, a viszonteladói, nagyfelhasználói partnerkör kiszolgálása telephelyünkön nagykereskedelmi áron történik.


Sajtóközleményünk PDF formátumban itt tekintetheti meg.


> UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSUL MEG A KOMPLEX VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSE A CIVIS PLAST KFT.-NÉL.

UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL VALÓSULT MEG A Napelemes Rendszer kiépítése a CIVIS PLAST KFT.-nél

Projekt megnevezése: Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése a CIVIS PLAST Kft.-nél
Pályázati kiírás megnevezése: GINOP-3.2.2-8-2-4-16 - Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása
Projekt helyszíne: Debrecen
Megítélt összeg: 12 224 800 Ft Ft
Megítélt kölcsön összege: 12 227 857 Ft
Támogatás aránya: 40%
A projekt megvalósításának kezdete: 2020.07.02.
A projekt fizikai befejezésének határideje: 2022.09.30.
Záró elszámolás benyújtásának határideje: 2022.10.30.

Versenyképességünk megtartásának egyik feltétele, ha lépést tudunk tartani a kor technikai elvárásaival, kihasználva az infokommunikációban rejlő lehetőségeket. Kiemelt célunk a cégünk versenyképességének javítása, valamint a digitális előmozdítása. A digitális fejlődést figyelembe véve egyre fontosabbá vált vállalkozásunk számára is egy komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése. Cégünk hatékonyságát és jövedelemtermelő képességének erősítését kívánjuk elősegíteni a belső vállalati folyamatok hatékonyságának és a szolgáltatások minőségének javításával, a hatékony tudásmenedzsment érdekében a különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti (vezetői döntéstámogató és információs, elektronikus iratkezelési, ellátási és ügyfélkapcsolati, csoportmunka, távmunka stb.) rendszerek, megoldások bevezetésével és összehangolásával, a felhőalapú és egyéb online elérhető üzleti szolgáltatások bevezetésével és használatával. Az általunk kiválasztott rendszer összetett, segítségével teljes képet láthatunk a vállalatról. A kiválasztásnál a legfontosabb szempont a rendszer rugalmassága, testre szabhatósága, átláthatósága volt. A rendszer használatával az árbevétel növekedését kívánjuk elérni. Arra törekszünk, hogy a vállalatirányítási rendszer bevezetésével megkönnyítjük minden egyes dolgozó munkáját és hogy ennek sikeres bevezetését a csoportmunka elismerésén kívül saját érdemének is tekintse.


Sajtóközleményünk PDF formátumban itt tekintetheti meg.